אופנת נשים

אופנת נשים  - מגמות

אופנת נשים היה מאז ומעולם אחד הנושאים החשובים בקרב כל אישה. צריך להודות באמת – נשים יותר מגברים מקפידות על הופעתן החיצונית ותחומי האופנה השונים חשובים להן מאלף ועד תף.

כל אישה בכל גיל מקפידה לרכוש פרטי לבוש ואביזרים בהתאם לנטיות ליבה. מסיבה זו תוכלו למצוא לפחות חמש חניות המיועדות לנשים על כל חנות המיועדת לגברים.

בכל שנה ישנם צבעים חדשים, סגנונות שונים וכוכבים עולים בתחום עיצוב בגדים, כובעים, נעלים וקולקציות.

לצד מעצבים ידועים קיימות חנויות רבות המציעות מכל טוב ובכל רמת מחירים. קיימים סגהוהות שונים בעולם אופנת הנשים:

אופנה עלית:

לפני 50 שנה היו נוהגים לעבוד על פי תפירה אישית. אופנת נשים שהוכתבה על ידי לקוחה והועברה לביצועה של התופרת. כיום תפירה אישית פחות נפוצה ואילו קיימים בוטייקים שונים המציעים פריטים בכל טווח מחיר.

בגדי מעצבים:

פריטים שעוצבו לכמות מוגבלת של קונות, עם דגש על חומרי גלם איכותיים. קולקציה שתוכננה בקפידה על ידי מעצב אופנה מסויים, ואינה יצרה כמות גדולה של הבגדים. נוכל לראות זאת בשבוע האופנה העולמי (ניו יורק, לונדון, פריז ועוד).
 

אופנה המונית:
אופנה עכשווית, שבראשה רשת אופנת נשים. מטרתה לעצב בגדים בכמויות מסחריות, ובמחיר סביר לכל דורשת. קיימות רשתות שונות המקפידות על מיתוג בהתאם לקריטריונים שונים – גיל, מבנה גוף, סגנון לבוד תקציב וכדומה.

אז מי באמת מכתיב את אופנת הנשים בעולם?
האם אלו מעצבי הבגדים הידועים? הרשתות הגדולות? האקדמיות לעיצוב אופנה? או בכלל הנערות שמפיצות בבלוגים וברשתות חברתיות את התמונות והקישורים תמורת תשלום?

האם כל אחת או אחד יזדקקו בעתיד לסטייליסט צמוד? מה עשו בימים הבאים?

אופנת נשים  בישראל - שנות ה –50
התאפיינה בעיקר בלבוש פשוט – הצבע החאקי שלט באותם הימים, והשתייך לסגנון הלאומי של ישראל. סגנון השמלות דמה מאוד לסגנון ששלט בשנות ה-40. ברובן בלטה המותן, השמלות היו קצרות, אלגנטיות ונשיות.

אופנת נשים  בישראל - שנות ה – ה60
התאפיינה בעיקר בבדים מודפסים, קלילים, וליוותה את הרוח השמחה של ילדי הפרחים.
המכנסיים תפסו מקום חשוב באופנה של שנות ה-60 וקושטו בחרוזים, ציורים ותוספות בדים.

אופנת נשים בישראל שנות ה-70 התאפיינה בעיקר בבדים
 

מגזין אופנת נשים -  לא לנשים בלבד

בכל העולם, ניתן למצוא מגזיני אופנה המסקרים תצוגות אופנה, מעצבים חדשים, קולקציות, אביזרים נלווים, קמפיינים ודירוגים. רב המגזינים יפנו לציבור הנשים והגברים כאחד. הם יציגו לנו את חדשות האופנה המעודכנות ביותר ויכתיבו לנו דפוסי לבוש חדשים.

דרכי שיווק לרשתות אופנת נשים

היום הרשתות השונות מנסות להבדיל את עצמן אחת מהשניה באמצעות מיתוג ושימוש בדוגמניות או סלבריטיז ידועים.
לכל רשת אופנה המכבדת את עצמה יש היום דף בפייסבוג, מועדון לקוחות, ומנסה לצור שיווק מפה לאוזן.

אופנת נשים – אם הגעתן לכן – אנחנו ממליצים לעניין במקורות הבאים.




מאמרים אחרונים

קישורים
- כורסאות
- שמלות ערב
- הדפסת תמונות
- תלושי שי
- חתונה בחו"ל


תנאי שימוש

מפת האתר